Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Front Office Cluster Manager / Kierownik Recepcji
Firma: EURO-HOTELE SP. Z O.O. miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie numer: 6686217, z dnia 2022-03-14
Kompleks DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Conference Centre oraz Hapmton by Hilton Kraków to hotele należące do marki cieszącej się od kilkudziesięciu lat doskonałą reputacją na całym świecie.
Jeżeli jesteś pasjonatem hotelarstwa, lubisz kontakt z ludźmi, uwielbiasz pracę zespołową, a do tego jesteś optymistą i zarażasz uśmiechem – czekamy właśnie na Ciebie!
Aktualnie poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Front Office Cluster Manager / Kierownik Recepcji
Miejsce pracy: małopolskie / Kraków
Opis stanowiska
- Zarządzanie, kontrola oraz nadzór nad funkcjonowaniem nadzorowanych działów Recepcji i Rekreacji w hotelu DoubleTree oraz działu Recepcji w hotelu Hampton by Hilton.
- Monitoring kluczowych wskaźników satysfakcji Gości związanych z podległymi obszarami z naciskiem na ciągłe doskonalenie.
- Zarządzanie administracją Front Office oraz powiązanymi z nią procesami finansowymi.
- Właściwe reagowanie na skargi Gości poprzez próbę naprawienia sytuacji od razu.
- Właściwe zarządzanie podległymi pracownikami poprzez stawianie im określonych celów oraz kontrola realizacji przyjetych ustaleń, rozwój kompetencji pracowników, prowadzenie regularnych spotkań z pracownikami.
- Stały monitoring części hotelowej pod kątem przestrzegania standardów marek DoubleTree i Hampton oraz wdrażanie rozwiązań związanych ze zmianami w standardach i realizacja zaleceń po audytowych.
- Dbałość o wzrost wartości sprzedaży w Dziale Recepcji i Rekreacji.
- Dbałość o optymalizację wyniku ekonomicznego hotelu poprzez nadzór nad kosztami w nadzorowanych działach.
- Rekrutacja i ciągłe szkolenie powierzonego zespołu.
- Reprezentowanie hotelu w ramach powierzonego zakresu obowiązków.
- Ścisła współpraca z innymi działami hotelu, a w szczególności z Działem Rezerwacji i Służby Pięter.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość systemu OPERA
- Wykształcenie: średnie
- Doświadczenie: min 3 lata na podobnym stanowisku, preferowane w hotelu sieciowym
- Umiejętności: doświadczenie w zarządzaniu zespołem, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres, dyspozycyjność, bardzo dobra komunikacja, bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Praca Tarnów
Praca Front Office Cluster Manager / Kierownik Recepcji
Praca Koordynator Zespołu Kraków
Praca Kraków
EURO-HOTELE SP. Z O.O.
Praca Nowy Sącz
Pozostałe oferty pracy w firmie EURO-HOTELE SP. Z O.O.
Asystent biurowy w firmie: EURO-HOTELE SP. Z O.O. miejsce pracy: Kraków
14-03-2022
Data dodania: 14-03-2022
Wyświetleń: 90
Wyświetleń: 90